Jesteśmy agencją marketingu zintegrowanego, zapewniającą kompleksową realizację kampanii reklamowych – od strategii, przez planowanie i zakup mediów, kreację, po emisję. Specjalizujemy się w reklamie internetowej. Łączymy odpowiednio dobrane kanały i narzędzia komunikacji, zapewniając optymalny zasięg i efektywność Twojej kampanii oraz spójność przekazu. Realizujemy projekty długofalowe, jak również doraźne akcje.

Tworzyć skuteczne rozwiązania marketingowe, dzięki którym nasi klienci mogą realizować swoje cele biznesowe.

Umożliwiać tworzenie skutecznych rozwiązań marketingowych, dzięki wykorzystaniu kompetencji zespołu i potencjału nowych technologii.

JAK DZIAŁAMY


KROK 1 - BRIEF

Ustalamy cele i czynniki sukcesu Twojej kampanii.  [Pobierz brief]

KROK 2 - ANALIZA

Przetwarzamy dane z briefu, realizujemy audyt przy wykorzystaniu własnych narzędzi i źródeł wtórnych.

KROK 3 - STRATEGIA

Definiujemy drogę do osiągnięcia Twoich celów. Projektujemy koncept kreatywny, opracowujemy mediaplan.

KROK 4 - KREACJA

Przygotowujemy kreacje reklamowe (display, mailing, wideo) i inne narzędzia niezbędne do realizacji kampanii np. landing page, aplikacje konkursowe itp.

KROK 5 - EMISJA

Emitując kampanię prowadzimy jej ciągły monitoring, aby w razie potrzeby optymalizować poszczególne parametry.

KROK 6 - RAPORT

Przedstawiamy efekty kampanii, omawiamy poziom realizacji celów oraz proponujemy dalsze działania.

OJCIEC ZAŁOŻYCIEL


Maciej Konarski – z wykształcenia socjolog. W branży reklamowej od 2001 roku. Laureat konkursu Telekreator ‘2005, realizowanego w ramach Grupy Kapitałowej TP (obecnie Orange).

Swoją przygodę z mediami interaktywnymi rozpoczął w roku 2007 od Wirtualnej Polski, gdzie przez pierwszy rok zajmował się planowaniem i sprzedażą kampanii reklamowych dla klientów portalu WP.PL. Kolejne sześć lat pełnił obowiązki Kierownika Sprzedaży Regionalnej na obszar Polski Zachodniej. Organizował i współprowadził cykl seminariów z zakresu skutecznej strategii marketingu internetowego na podstawie oferty reklamowej WP.PL, dedykowanych agencjom reklamowym. Ponadto realizował szkolenia dla kluczowych klientów portalu.

Od roku 2014 prowadzi własną agencję marketingu zintegrowanego New Media Division.